Červen 2014

sladkosti v jídelníčku aneb. jak po nich netloustnout

19. června 2014 v 9:35 | Annie |  Deníček
Hi. Zrovna dneska mě napadl článek, který většině z vás snad zabere tak dobře, jako u mě.

Dřív jsem se opravdu hodně omezovala co se sladkostí týče ale pak to nedopadlo dobře. Většinou jsem si jen zkazila náladu, rozhněvala babičku nebo mámu a nebo se pak neudržela a doslova jsem se přežrala. Není divu, když si to tak čtu, postrádala bych něco dobrého a chuť do života. Přeci je mi 13, nemůžu se omezovat jak nějaká támhle stokilová ženská když to řeknu s prominutím :D Sladké k životu prostě patří a rozhodně lituju ty, kteří si ho odpírají jen kvůli figuře. Mé tajemství : Díky sladkostem jsem zhubla jednou i půl kila ale to nezdravě takže nedoporučuji. Ale pokud by si někdo chtěl takový den dopřát, budiž no ale :D Nedělejte to častěji než jednou měsíčně, za prvé vám to nemusí fungovat tak jako mě a za druhé, v jídelníčku chybí několik důležitých věcí a zde Alá má nezdravá sladká dieta na 2 dny
Snídaně : 5 sušenek oreo, kakao
Svačina : 3 (takové ty menší) kakaové věnečky
Oběd : 4 fidorky, mléko
2. Svačina : Asi 10 polomáčených sušenek
Večeře : 3 rafaellaAle musím vám říct, bylo mi po tom špatně jak něco a další den jsem sladkosti nechtěla už ani vidět :D
Snídaně : Celozrnný rohlík se sýrem
Svačina : Jablko a oříšky
Oběd : Kuře s bramborem
2. Svačina : 2 kousky melounu
Večeře : Salát s těstovinami a tuňákem
Příklad zdravého a nezdravého jídelníčku, někdo takhle jí denně ale já mám prostě někdy chutě na sladké :3
Po prvním dni jsem čekala že ať přiberu nebo ne, už se takto stravovat nebudu, co mě ale zaskočilo je to, že jsem byla najednou o půl kila lehčí a to jsem už hubnout ani nechtěla ! Šokovalo mě to celkem dost :D Ale byla jsem i ráda, že nemusím schazovat ale váhu zase trochu nabrat. Vždyť už i tak jsem měla mírnou podváhu. Teď se udržuji v normě ale občasné chutě na sladké mám pořád a abych nepřibírala, kržím se těchto jednoduchých triků :

1. "Všecho" je v hlavě
Je jasné že pokud sníte kopeček zmrzliny bez výčitků (jste li normální člověk s normálním metabolismem) nemůžete být najednou o půl kila těžší ! To snad ani nejde, vše je jen ve vaší hlavě a když si to budete vyčítat, tak si to tělo prostě usmyslí "pane bože, teď ztloustnu !" A bude to pravda. Takže hlavně žádné výčitky

2. Opravdu si to musím dát ?
Nad takovouto otázkou se taky zamyslete, zda si ten nezdravý chlebíček dát chcete, nebo vás jen lákají přátele či jiné věci (plátí většinou na oslavách). Pokud máte možnost, vybrat si něco sladkkého, volte to, co opravdu "musíte" a máte na to největší chuť. Vemte si 1 kousek a jezte dlouho. Pokud máte chuť na další, nesahejte po něm hned a bezmyšlenkovitě. Rozmyslete se, jestli by nestálo za to chvíli s tím počkat, zda pak budete mít ještě chuť.

3. Nic si neodpírejte
Pokud na něco máte chuť, neodepírejte si to, vemte si ale jen menší porci a to stačí, pokud ne, počkejte s tím ještě chvíli nebo vypíjte sklenici vody. Často se totiž stává že když si ten zákusek nebo něco jiného budete odepírat, neudržíte se potom a sníte toho víc, než kdybyste si vzali předtím.

4. Sladké nejezte večer
Pokud vás honí mlsná, dejte si něco dobrého nejlépe dopoledne, je větší pravděpodobnost, že tělo jídlo spálí než kdybyste to samé snědli večer

Co dělat, když už se přejíme
Jak už jsem psala hlavně ŽÁDNÉ VÝČITKY ! Nejlepší bude, když půjdete na procházku nebo si zacvičíte. Pokud se vám nechce, a přecpala jste se odpoledne, dejte si k večeři místo knedlíku už jen lehký zeleninový salát abyste "vyrovnala" kalorie.

PS : Další mé tajemství, mě pomáhá, říkat si, že po tom zhubnu x3 Nepřiberu nic, někdy doopravdy zhubnu :O Ano, zní to sice nemožně, třeba ani nehubnu :D Ale určitě nepřibírám.

Doufám že tipy aspoň trochu pomohly ! Bye bye ! x3
(PS : Jak jsem psala že nemusím moc sladké, opak se najednou stal pravdou !! ^-^)

Tipy na snídaně a svačiny

12. června 2014 v 17:49 | Annie |  Zdravá výživa a recepty
Hi ! Při připravování svačiny mě jen tak napadlo napsat článek o tom, co je vhodné jíst ke snídani, svačině a 2. svačině. Myslím že většina si připravuje svačinu do školy z domova a předpokládám, že většina snad snídá. Napsala jsem tedy několik tipů co se hodí ke snídani a svačině. Od pondělí do neděle a navíc chutně a zdravě protože většina lidí, jak jsem si všimla jedí ne jen výjmečně ale pořád pizzu, croassanty, koblihy, tatranky, snickersky... a takhle bych mohla pokračovat ještě dlouho. Boužel, lidí, co žijí zdravý životní styl neznám moc ale aspoň se vám budu snažit pomoci při výběru potravin a jídla ale někdy jindy, už jsem se rozepsala moc.
___________________________________________________________________________

(Všechny tyto tipy jsou jednoduché, není třeba recept.)

Snídaně :

1. Tip -120g bílý jogurt, 20g oříšků, 5 jahod
2. Tip - 1 střední banán, 30g ovesné vločky, 100ml mléka,
3. Tip - 1 kus celozrnného pečiva (keiserka, rohlík...), 10g ramy, 30g ovocného džemu
4. Tip - 40g snídaňových cereálií, 150 ml. mléka, meruňka
5. Tip - 1 střední jablko, 120g bílý jogurt, lžička medu, lžička skořice
6. Tip - 2 krajíce chleba s tvarohovou pomazánkou, mandarinka
7. Tip - (na 2 toasty) 4 plátky tmavého toastového chleba, 2 plátky šunky, 2 plátky sýra, lžička kečupu

Svačina

1. Tip - 1 banán, 5 jahod, 100 ml mléka ( rozmixované do koktejlu)
2. Tip - 4 plátky knackebreadu, 2 plátky šunky, 50g okurky
3. Tip - 1 menší celozrnná bageta, plátek salátu, plátek sýra, 2 "kolečka" rajčete
4. Tip - 10 kuliček hroznového vína, 1 toastový chléb, 10g tvaroh
5. Tip - 1 menší mrkev, 50g okurky, 120g bíleho jogurtu
6. Tip - musli tyčinka bez polevy, 1 střední hruška
7. Tip - 30g nepečeného musli, 1 menší banán

2. Svačina

1, Tip - Ovocný jogurt 120g, 50g maliny
2. Tip - 2 plátky knackebrotu, 10g rvarohu, 1 vajíčko
3. Tip - 2 plátky kuřecí šunky, 100g vodní meloun
4. Tip - 5 jahod, 1 střední banán, 20g tvarohu
5. Tip - 2 toastové chleby, 20g ramy, 50g okurky
6. Tip - 1 velké jablko, 1 bebe sušenka
7. Tip - 50g okurky, 50g mrkev, 50g rajče, 50g bílý jogurt jako zálivka

Doufám, že se inspirujete a tyto svačiny vám pomohou při zdravé výživě, popř. i při hubnutí. Přeji krásný zbytek dne !

About me and my blog

6. června 2014 v 14:38 | Annie |  Deníček
Co dělat aby vás můj blog více zaujal ? Seznámit vás s ním a také se mnou :) Zde nejdete vše, co se chystám v poslední době napsat a zveřejnit a také několik faktů o mně.

Tak jo, začneme blogem :3
-články, které chci napsa : recepty-
- Recepty na lahodné smoothie
- Jednoduchá a rychlá jídla
- zeleninový salát třikrát jinak
- "dietní" moučníky
- články, které chci napsat : fitness -
- Jaký zvolit sport ?
- Účinná sestava cviků na posílení břicha
- články, které chci napsat : krása -
- pleťové masky podle tipu pleti
- články, které chci napsat : proti nudě -
- věci, které si můžeš vyrobit
- Jak být šťastná ?
- Kluci a... flirtování ;*
- články, které chci napsat : móda -
- nejlepší módní doplňky
- Výběr oblečení podle postavy
- jaké barvy ti budou slušet ?

A to by stačilo :) Psala jsem vše co mě napadlo že bych mohla napsat, nevím, jestli uskutečním vše ale aspoň se pokusím. Teď něco o mě :D (To bude horší)

- Je mi 13 (Jsem prcek)
- Mám "štěstí" na blbečky :P
- Radši džíny než sukni
- Pracuji na své postavě
- Mám dost pěkně zpevněné svaly :D (Hlavně na břiše)
- Moc zpívat neumím
- Mám ráda moustache
- Momentálně se mi nikdo nelíbí :D
- Potrpím si na doplňky
- Nemusím moc sladké
- Ale čokoládu miluju ! Hlavně kávovou, hořkou nebo bublinkovou :3
- Pár kámošek mi závidi, nevím tedy proč
- Když se mi nějaký kluk líbí, prostě mu to řeknu :P
- Nejsem ten typ co se schovává
- Jsem ráda středem pozornosti
- Povídám si radši s klukama než s holkama, ale beru je jako kámoše
- Mám ráda všechny barvy, téměř bez vyjímky
- Nelíbí se mi tlustí lidé
- Zpět k těm tlustým lidem - ti, co za to nemůžou ty ano, ale nesnáším tlusťochy co se peřád jen cpou sladkostmi a donutty a chipsy a prostě... fuj (omlouvám se)
- Jsem hodně upřímná (asi jste si všimli)

Už mě nic nenapadá :D Zatím, o vše se dělit nebudu, mám i svá tajemství =^-^=

Napiště si, které články byste chtěli, abych napsala nejdříve (výběr nahoře).


Aerobní cvičení - doma

3. června 2014 v 17:57 | Annie |  Fitness
Jistě znáte ty dny, kdy je venku zima, prší a nebo je zataženo, kdo by v tomhle počasí šel ven sportovat ? Většinou se nám nechce... tedy alespoň v mém případě to tak je. Napadlo mě tedy udělat článek, jak si zachovat kondici a spalovat tuky třeba ve svém pokoji ;) Samozřejmě budete také posilovat ale na posilování jsou určené spíše cvičení na podložce, o těch vám napíšu jindy. Teď už k tématu.
_____________________________________________________________________________________

Skákání přes švihadlo
Mnozí z vás tuší, mnozí určitě vědí že skákání přes švihadlo je velice efektivní při spallování tuků, vytvarování pěkných a pevných nohou a zpevnění celého těla. Jen pozor, pokud bydlíte v paneláku tak si tohle nechte raději na ven..
TIP : Skákat v kuse 15 minut ? Nerada přiznávám ale umírám už po pěti. Pokud jste na tom podobně, dávejte si mezi skákáním menší pauzy a moc u toho nepijte, zřejmě víte proč.

Kroužení obručí
Takováto jednoduchá věc vám vytvaruje krásný pas a posílíte přišní svaly. Zkuste si každý den točit 5-10 minut a postupně přidávat. Určitě to bude znát ;3
TIP : U této činnosti většinou sleduji nějaký film nebo seriál, doba mi pak rychle utíká a já točím třeba i 40 minut.

Běhání do schodů
Krásná a pevná lýtka chce snad každá holka, denně proto můžeš vyběhnout třeba 300 schodů ! :) - Pokud bydlíte v jednopodlažním domku, toto vám moc nepomůže, zase sorry.

Tanec
Přiznám že někdy si ve svém pokoji vymýšlím různé taneční sestavy na oblíbenou rychlou hudbu, dobře se u toho zabavím a navíc spálím spoustu kalorií, doporučuji Zumbu a břišní tance :)

X-box nebo televize (počítač)
X-box s kinectem máme doma takže pokud si chci zasportovat "v pohodlí domova" jen zapnu a vložím cédéčko se sporty, výběr je vážně dobrý a je to zábava i pro dospělé. Boužel ale takováhle věcička není zadarmo, stojí dost a myslím že ne všichni si můžou dovolit. Proto jsem napsala i televizi (popř. počítač), kde můžete najít různé sestavy, stáhnout na internetu nebo jen spustit na youtube, já si teď docela oblíbila Kick box :D.


Samozřejmě by se snad ještě něco našlo ale mě už boužel nic nenapadá. Doufám že vám byl článek užitečný a že jste se aspoň částečně inspirovali. Přeji hezký zbytek dne.


Welcome

2. června 2014 v 17:50 | Annie |  Deníček
Vítám vás na svém znovu založeném blogu o fitness, módě, zdraví a kráse. Vím toho spoustu z knih a knížek o dospívání a také o zdravé výživě a sportu. Tento blog zaměřím převážně na takové ty dívčí otázky a zájmy. Kdykoliv se budete potřebovat na něco zeptat, můžete se na mě obrátit, pokud budu vědět, samozřejmě se vám budu snažit co nejlépe poradit nebo pomoci. Baví mě vymýšlet různé recepty, sestavy a doma si tvořím i náušnice. Budu se snažit aby tento blog byl aktivní a oblíbený, také tu musím vytvořit přehledné rubriky a články, zkrátka se máte na co těšit. Doufám, že se vám tu jednou zalíbí a budete tento blog rádi navštěvovat a číst mé články.