Tipy na snídaně a svačiny

12. června 2014 v 17:49 | Annie |  Zdravá výživa a recepty
Hi ! Při připravování svačiny mě jen tak napadlo napsat článek o tom, co je vhodné jíst ke snídani, svačině a 2. svačině. Myslím že většina si připravuje svačinu do školy z domova a předpokládám, že většina snad snídá. Napsala jsem tedy několik tipů co se hodí ke snídani a svačině. Od pondělí do neděle a navíc chutně a zdravě protože většina lidí, jak jsem si všimla jedí ne jen výjmečně ale pořád pizzu, croassanty, koblihy, tatranky, snickersky... a takhle bych mohla pokračovat ještě dlouho. Boužel, lidí, co žijí zdravý životní styl neznám moc ale aspoň se vám budu snažit pomoci při výběru potravin a jídla ale někdy jindy, už jsem se rozepsala moc.
___________________________________________________________________________

(Všechny tyto tipy jsou jednoduché, není třeba recept.)

Snídaně :

1. Tip -120g bílý jogurt, 20g oříšků, 5 jahod
2. Tip - 1 střední banán, 30g ovesné vločky, 100ml mléka,
3. Tip - 1 kus celozrnného pečiva (keiserka, rohlík...), 10g ramy, 30g ovocného džemu
4. Tip - 40g snídaňových cereálií, 150 ml. mléka, meruňka
5. Tip - 1 střední jablko, 120g bílý jogurt, lžička medu, lžička skořice
6. Tip - 2 krajíce chleba s tvarohovou pomazánkou, mandarinka
7. Tip - (na 2 toasty) 4 plátky tmavého toastového chleba, 2 plátky šunky, 2 plátky sýra, lžička kečupu

Svačina

1. Tip - 1 banán, 5 jahod, 100 ml mléka ( rozmixované do koktejlu)
2. Tip - 4 plátky knackebreadu, 2 plátky šunky, 50g okurky
3. Tip - 1 menší celozrnná bageta, plátek salátu, plátek sýra, 2 "kolečka" rajčete
4. Tip - 10 kuliček hroznového vína, 1 toastový chléb, 10g tvaroh
5. Tip - 1 menší mrkev, 50g okurky, 120g bíleho jogurtu
6. Tip - musli tyčinka bez polevy, 1 střední hruška
7. Tip - 30g nepečeného musli, 1 menší banán

2. Svačina

1, Tip - Ovocný jogurt 120g, 50g maliny
2. Tip - 2 plátky knackebrotu, 10g rvarohu, 1 vajíčko
3. Tip - 2 plátky kuřecí šunky, 100g vodní meloun
4. Tip - 5 jahod, 1 střední banán, 20g tvarohu
5. Tip - 2 toastové chleby, 20g ramy, 50g okurky
6. Tip - 1 velké jablko, 1 bebe sušenka
7. Tip - 50g okurky, 50g mrkev, 50g rajče, 50g bílý jogurt jako zálivka

Doufám, že se inspirujete a tyto svačiny vám pomohou při zdravé výživě, popř. i při hubnutí. Přeji krásný zbytek dne !
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Baška Baška | Web | 12. června 2014 v 18:02 | Reagovat

Ja neraňajkujem, pretože nestíham, to by som fakt musela vstávať o piatej. Najviac sa mi pozdáva z raňajok prvý alebo piaty aj keď biely jogurt nemusím, no s tou škoricou v tej 5, to bude sladšie si myslím =)

2 Katy (12 let) Katy (12 let) | Web | 14. června 2014 v 13:25 | Reagovat

jé, děkuju za krásné tipy!:)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama